We doen onze uiterste best om onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren.
Ga je via ons aan het werk, dan maken we duidelijke (schriftelijke) afspraken zodat we, over en weer, weten van we van elkaar kunnen verwachten.
Loopt het toch niet zoals verwacht? Neem contact op met jouw contactpersoon en probeer het samen op te lossen. Als jullie er samen niet uitkomen, vraag dan naar de vestigingsmanager zodat deze jou verder kan helpen.
Geeft dit geen oplossing, dan neemt de vestigingsmanager contact op met de kwaliteitsmedewerker of kun je via het klachtenformulier contact met onze kwaliteitsmedewerker opnemen. Of stuur een brief naar:
Buro de Werkstudent BV
T.a.v. de kwaliteitsmedewerker
Spinozastraat 1
1018 HD Amsterdam
Onze kwaliteitsmedewerker zal dan, binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw klacht, contact met je opnemen. Samen lossen we het op.
Krijg je, tijdens jouw werkzaamheden via ons, te maken met ongewenst gedrag zoals bv agressie, geweld, bedreigingen of ongewenste intimiteiten neem dan contact op jouw contactpersoon of, als je dat veiliger voor je voelt, met onze vertrouwenspersoon via dit formulier.
Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen en actie ondernomen.
We spreken van een datalek als persoonsgegevens in handen vallen van derden die geen toegang tot die gegevens zouden mogen hebben. Indien je een (vermoedelijk) datalek bent tegengekomen verzoeken wij jou dit te melden via dit formulier.
De procedure is als volgt: